Subject: Ida-Virumaa toetusmeetmete määruste muutmise arvamus
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "Kaupo Sempelson", "MKM info"
Cc: "Marko Udras", "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 23:17:10 +0200

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse seoses ettevõtlus- ja
infotehnoloogiaministri 21. juuni 2022. a määruse nr 50 „Ida-Viru
ettevõtluse investeeringute toetus“ ning majandus- ja
infotehnoloogiaministri 9. juuni 2023. a määruse nr 33 „Ida-Virumaa väike-
ja keskmise suurusega ettevõtjate investeeringute toetamise tingimused ja
kord“ ja 19. juuni 2023. a määruse nr 35 „Ida-Viru ettevõtjate
teadmusmahukate tegevuste toetus“ muutmise eelnõuga.

Lugupidamisega

Ireen Tarto
Jurist
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>